Resident Evil: Retribution (2012)


A történettel a kedves olvasók utólagos engedelmével nem foglalkoznék. Mondhatnám, hogy ha nem láttad az első négy részt, nem leszel biztos benne, mi történik, de mivel finoman szólva sem fektettek nagy hangsúlyt a sztorira, így az erőszak nyelvét megérti az "elsőnéző" is. De ilyen - és ebben száz százalékig biztos vagyok - nincsen. Vagy láttad az előző részeket, esetleg játszottál a méltán híres játékkal és adsz egy esélyt az új filmnek is, vagy nem tudod, miről van szó és nem nézed meg. Nincs arany középút. 
Nemrég ecseteltem a cimboráknak, a Resident Evil az a film, ami nem annyira jó, kiszámítható, agyatlan, ugyanakkor látványos, a legfontosabb erénye, hogy hiába láttad már egyszer, ha mondjuk a Tv-ben adják, leülsz egy sörrel/chipssel és megnézed újra (én a Resident Evil harmadik részével voltam így).
Ezzel nem, ez egy béna film.
Még nagyobb robbanások, az előző részekből lopkodott jelenetek felturbózása, ami csak azért működik valamennyire, mert behoztak pár alapkaraktert is (legalábbis a játékban alapnak számítanak, lásd Ada Wong, Leon)
Ha nem ismered a filmet, felesleges belekezdened! Ha már láttad az előző részeket, úgyis megnézed majd...szerintem csalódni fogsz.

A kaptár: Megtorlás (2012) on IMDb