The Dark Knight Rises (2012)

Én most már nem tudom, szeretem-e Christopher Nolan-t. Az első két Batman nagyon-nagyon jó lett, az általam leggyakrabban forgatott dvd-k közé tartozik. Az Eredet szerintem "egy marék epret sem ért", szóval ilyen aránnyal még jól is jöhet ki Nolan a versenyből.
Annyi biztos, hogy a trilógia leggyengébb részével állok szemben. Pedig hosszabb, több pénzbe került, új arcok is vannak benne, sokat verekednek. Mi kellhet még? Őszintén szólva nem tudom, ezen gondolkodom már napok óta.
A történet biztosan gyenge. Amikor Bruce Wayne eltűnik szem elől vagy fél órára és közben elmondják Bane történetét, hogy asszongya': "...volt egy zsoldos, aki nagyon szeretett egy királylányt, de nem lehettek egymáséi a király miatt..." Azt hittem, rosszul látok/hallok! Egy ilyen jó színészekkel, sötét tónussal átitatott filmbe belevinni egy gagyi közhelyet?? Bruce Wayne valami börtönben van és miután Bane szétkapta, elkezd edzeni, fekvőtámasz, felülés és készül a bosszúra?? Stallone Rocky filmjeiben ez még elmegy, de itt? Ha ezeket kihagyják, 20 perccel kevesebb a film, viszont nem lesz benne annyi üresjárat..vagy gagyi.
A karakterek jók, de egyik sincs - még a Batman sem - előtérbe helyezve. Mindenki teszi a maga dolgát. Fel sem tűnik, hogy Batman sokáig nincs is.
Bane szerintem jó, félelmetes is, nincs vele gond! A "Macskanő" (Anne Hathaway) azt hittem, jobban fog idegesíteni, de kellemes meglepetés volt. Egy percre sem hittem el, hogy egy veszedelmes/dögös tolvaj/végzet asszonya, de nem lógott ki a sorból, pedig nem láttam a filmben ennyire felesleges karaktert!
Biztosan a bőrszerkója vonta el a figyelmem.
Összességében óriási film és nagyon sajnálom, hogy nem tetszik.
A moziban néztem meg először és szerintem utoljára.

ignem